9 sie 2015

Le Feminin biustonosz soft bra model Essential

Uwielbiam piękną koronkową bieliznę, lecz do tej pory byłam w tym uwielbieniu bierna, podziwiając ją jedynie na zdjęciach. Zawsze zostawiałam ten zakup na później, tłumacząc sobie, że jestem za młoda na taką elegancję, którą chowa się pod ubraniem. Dobrze dobrana, koronkowa bielizna  w mojej głowie zawsze kojarzona z silną kobietą sukcesu, która wie czego chce. Z ekstrawagancją, na którą trzeba wydać sporo pieniędzy, by wszystko leżało idealnie.

Moje spojrzenie na temat pięknej bielizny zmieniła Le Feminin La Beaute, mała firma prowadzona przez Panią Magdalenę, szyjąca piękne biustonosze głównie typu soft bra na miarę.


Weszłam na stronę z czystej ciekawości, w celu powzdychania do pięknych zdjęć, święcie przekonana, że taka wygoda i zmysłowość szyta na miarę będzie kosztować krocie. Oczy mi się zaświeciły, gdy zobaczyłam ceny - porównywalne z cenami biustonoszy, które leżą w mojej półce dopasowanych przez brafitterkę. I to był moment, w którym przepadłam...

Nieprzespane noce, zaprzątanie myśli i wieczorne wzdychanie spowodowały, że zmierzyłam się na gołe ciało, wpisałam wymiary i złożyłam zamówienie.

Wybrałam model Essential z delikatnej koronki, który kosztował mnie 79 zł. Przesyłka zawarta jest już w cenie.


Wyczekiwanie na biustonosz było znacznie gorsze od przedzakupowych wzdychań, nie mogłam myśleć o niczym innym. Martwiłam się czy mój duży biust (90 cm) będzie dobrze leżał w biustonoszu typu soft bra. Wyobrażałam sobie, jak będę wyglądać w zmysłowej koronce. Zastanawiałam się czy łatwo będzie mi się przyzwyczaić do innej siebie, czy przeobrażę się w widzianą zawsze oczami wyobraźni silną kobietę.

Okazało się, że tak jak przewidywałam, mój biust okazał się dla biustonosza zbyt pełny i miseczka opinała się na nim silikonowymi paseczkami przymocowanymi do koronki, tworząc nieestetyczne fałdki. Jednak Pani Magdalena stanęła na wysokości zadania i uszyła nowy biustonosz, całkowicie od zera. Drugi biustonosz był już tym wymarzonym, idealnym! Dziękuję Pani Magdzie za wymianę maili i niesamowite podejście do klienta :)


Biustonosz posiada w pełni regulowane ramiączka, koronka jest elastyczna i ładnie dopasowuje się do kształtu piersi, delikatnie ją podtrzymując. Obwód jest regulowany dzięki dwóm haftkom. 


Jestem zachwycona biustonoszem, zdecydowanie czuję się w nim bardziej pewna siebie i mam lepsze samopoczucie. Co prawda, potrzebowałam kilku dni, by przyzwyczaić się do lżejszej wersji biustonosza, który nie podtrzymuje piersi praktycznie bez ruchu tak, że po całym dniu noszenia są obolałe i potrzebują odpoczynku. Essential nadaje im ładnego kształtu i delikatnie je podtrzymuje, nie zdradza swojej obecności pod materiałem i sprawia, że biust wygląda naturalniej.


A gdy jest tak ciepło, jak obecnie, stanowi piękną ozdobę sam w sobie, zmysłowo wystając po bokach mocniej wyciętych koszulek.


Essential nie będzie ostatnim, to wiem na pewno! Ciężko jest mi wrócić do starych biustonoszy... Poza tym marzy mi się Flo!

Znacie Le Feminin La beaute?


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele